środa, 25 listopada 2015

gry i zabawki edukacyjne - dobry prezent na Mikołajki

Pozostając w klimacie zakupów mikołajkowych chciałam Wam się pochwalić moimi nabytkami ze sklepu Pepco. Lubię dziecku kupić jakąś fajną zabawkę a jeżeli przy tym jest to zabawka, która uczy i bawi to już jestem zachwycona. Obie rzeczy są polskiej firmy Alexander i są Made in Poland. Nadmienię, ze nie jest to post "sponsorowany" i nie mam żadnych umów z tą firmą czy z Pepco :) Krótko o każdej "zabawce"
1. To gra edukacyjna jak jest w nazwie pt. "Czy wiesz jaki to zwierz?". 
Gra składa z:
a. tabliczek z obrazkami - 96 szt.
b.pionka
c. planszy
d. żetonów - 60 szt.
e. instrukcji.
W grze wygrywa ten kto najszybciej odnajdzie właściwy obrazek z fragmentem zwierzęcia przedstawionego na polu , na którym stanie pionek.
Gra przeznaczona dla dzieci : 4+.

Moja córka ma niecałe trzy i dlatego schowałam jej żetony by nie brała ich do buzi za to rewelacyjnie się bawi w odnajdywanie zwierzatek a przy tym uczy się ich nazw i nazw części ciała. Ogólnie zabawa dla całej rodziny bo wieczorem siadamy wszyscy i odgadujemy i uwierzcie nawet starszy ma przy tym niezłe emocje. Pudełko gry jest kolorowe, wykonane z twardej , solidnej tektury. W środku plansza  i tabliczki również solidne. Na pudełku jasny opis, kolorowe ilustracje co zresztą widać na zdjęciu.
Grę polecam dla dzieci tych mniejszych i większych i oczywiście jako świetny prezent :)
2. Zabawka edukacyjna "Szablony"
Zawartość pudełka:
a. szablony/pozytyw - 8 szt.
b. szablony/negatyw -8 szt.
c. kredki - 12 szt.
d. ołówek -1 szt.
e. bloczek -1 szt.
f. instrukcja -1 szt.
Ja kupiłam szablony dla chłopca z pojazdami ponieważ moja córka lubi wszystko co jeździ. Jak łatwo się domyślić szablony dają dziecku możliwość narysowania różnych pojazdów i w pierwszej mojej ocenie tego co widać na pudełku były godne zakupu. Zabawka dla dzieci w wieku: 4+.
Jeżeli moje odczucia w sklepie wybierając "Szablony" były pozytywne tak po ich otwarciu byłam nieco rozczarowana. Po pierwsze na opakowaniu widnieje symbol, że "kupuj polskie , dbaj o Polskę" a w środku znajdujemy odbiegające od tych z opakowania kredki produkcji...Chińskiej :(

Szablony są wykonane z dość trwałego kartonu ale...tam gdzie usuwa się dziurki , aby narysowac np. statek czy koparkę nie zawsze te dziurki wychodzą bo np. w naszym zestawie przy koparce jak naciskało się akrton w miejscu dziurek , aby ten wypadł i można było narysowac koło, karton nie wypadał a wręcz odwrotnie im bardziej się próbowało to zrobić tym jedna z warstw szablonu całkowicie się porwała :( i nici z rysowania koparki w pozytywie.
To dwa minusy tych szablonów i w sumie zastanawiam się czy są warte ceny prawie 18 zł. Jednakże zważywszy na trwałe i kolorowe opakowanie plus świetnie opisane niewątpliwie to pozytyw. Szkoda tylko, że nie wszystkie elementy są  jakościowo polskiej produkcji i solidnie wykonane.
Szablony polecam z większą rezerwą i mieszanymi uczuciami.
Na dzisiaj tyle zabawkowych wieści. W najbliższym czasie pochwalę się jakie zabawki upolowałam w "graciarni" zachodnich rzeczy używanych. Uwielbiam drewniane zabawki i układanki a więc córkę nimi zasypuję ale o tym innym razem :)


3 komentarze :