piątek, 2 grudnia 2016

streetcom nowa kamapnia - syropy Pelavo

Streetcom sprawił mi niespodziankę prawie mikołajkową a raczej mojemu dziecku. Trafiliśmy z dzieckiem do kampanii syropów Pelavo. Akurat moja córka choruje, co u niej jest czestsze niż momenty nie chorowania. Paczka nas zaskoczyła zawartością.

Skład paczki:
9 syropów Pelavo: 7 na grypę i przeziębienie, jeden na nos i zatoki, jeden na gardło, krtań,
kilka poradników dietetycznych
kilka ulotek.
Na pierwszy rzut oka: paczka świetna, poradniki dietetyczne z fajnymi , zdrowymi przepisami plus naklejki dla dziecka z napisami "Masz w sobie moc" czy "Mistrz marchewki" itp. Ulotki napisane rzeczowo, dokładnie. Więcej o syropach jak zaczniemy testować. Obecnie córka ma zapalenie oskrzeli więc ciężko coś mi więcej pisać.

1 komentarz :

  1. Witam . Również mam możliwość brania udziału w tej kampanii , muszę przyznać , że okazała się strzałem w dziesiątkę , kiedy to dzieci ciągle chorują. Po otrzymaniu paczki dzieci zaczęły szybko chorować tak i mogliśmy wypróbować PELAVO osobiście i co mnie mile zaskoczyło PELAVO spełniło swoją role doskonale , skład syropu z naturalnych składników również zachęca do jego stosowania .

    OdpowiedzUsuń