niedziela, 4 grudnia 2016

pomysł na prezent dla dziecka - Play - Doh Słodka kuchenka - cukiernia

Przedstawiam Wam dzisiaj zabawkę, w którą się bawimy z córką właśnie teraz gdy pisze tego posta. A mianowicie kupiłam córce na Dzień Dziecka ciastolinę Play-Doh Słodka kuchenka - cukiernia.

Tytuł: ciastolina Play-Doh Słodka kuchenka - cukiernia. 

 Skład opakowania: kuchenka, w częściach do montażu, 4 opakowania ciastoliny w tym jedna Play-Doh plus, która łatwiej sie wyciska; akcesoria do wyrobu ciasteczek, instrukcja. Pełną zawartośc obrazują zdjęcia poniżej. 

Marka: Hasbro,
Cena: od 65 zł wzwyż. Ja kupiłam w Leclercu za 69,00zł a w sklepach internetowych jak czytam promocyjną cena wynosi 75 zł. Warto jak widac rozejrzeć się po marketach za promocjami.
Opis - moja opinia:

Zabawka uwielbiana przez moją córkę i jej koleżanki i kolegów. Długie godziny świetnej zabawy. Wiele akcesoriów daje możliwość tworzenia wspaniałych ciastek i ciasteczek. Różnorodność form do wyciskania sprawia ,że i dorośli łatwo się wciągają w zabawę. Instrukcja montażu prosta. Dużą atrakcją jest sygnał dźwiękowy wydawany przez kuchenkę "gdy ciastko jest już upieczone". Przyznam się szczerze ,że kupiłam ten prezent z oporami gdyż uważałam, że zestaw nie jest wart tak wysokiej ceny ale rozczarowałam się pozytywnie. Tak, zestaw jest wart swej ceny a radość dziecka jest bezcenna. 

 
 Polecam na prezent dla dzieci w wieku 3 plus. 

 

2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Masz rację, dla dorsłego też jest to świetna zabawa, zawsze dołączam do córki do zabawy :)

      Usuń