sobota, 23 lipca 2016

Przetwory na zimę - słówko o apelu młodych

Jak zwykle o tej porze co roku zapełniam słoiczki mniejsze i większe przetworami na zimę, które znikają w błyskawicznie w zimowe dni...w tym roku zostało z ubiegłego roku kilka słoiczków dżemu z tej to przyczyny dzisiaj mąż (po raz pierwszy on bo to zawsze ja robię) zrobił bułeczki drożdżowe z dżemem zeszłorocznym. Ja zaś uwijam się z marynowanie sałatek z cukini...przepis możecie znaleźć w poniższym linku na moim blogu kulinarnym:
pyszna sałatka z cukini i papryki do słoików
Przepis polecam gdyż jest to tradycyjna receptura od lat w moim domu wykonywana na zimę. Sałatka jest po prostu pyszna :) aby Was zachęcić do zrobienia małego eksperymentu z przetworami z moich przepisów zamieszczam oto zdjęcie pierwszej tury sałatek już gotowych do zaniesienia do spiżarni.
Polecam. W najbliższym czasie zamieszczę i inne przepisy na przetwory,które sprawdzone i pyszne.
Odnośnie SDM czyli Światowych Dni Młodych byłam dzisiaj z córką na apelu młodych w moim mieście...super sprawa ,koncert pochłoną mnie i córkę, która jak się okazało odziedziczyła geny po mamie i tańczyła, śpiewała, skakała do rytmu piosenek. Poczułam się jakbym właśnie uczestniczyła w tych dniach tak ważnych dla młodych. Wokół byli ludzie z Włoch, Konga, Kazachstanu, Rosji, Hondurasu i wielu wielu innych stron...a jednak kazdy jakoś się porozumiewał. Nauczyłam refrenu córkę hymnu SDM. Wiem, wiem jestem szalona ale tylko czasami :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz