czwartek, 28 lipca 2016

aaa te dzieci...czyli jak zająć czas dziecku

Czas wakacji to czas podczas, którego nie jeden z rodziców głowi się jak zająć czas swojemu dziecku. Zawodowo zajmuję się m.in. prowadzeniem socjoterapii i animacją czasu wolnego dla dzieci i młodzieży. Trzeba mieć wiele pomysłów i umiejętność zaangażowania dzieci i młodzieży w aktywność. Niestety z każdym rokiem kolejne pokolenie dzieci i młodziezy są trudniejsze i bardziej wymagające co do prowadzenie zabaw i gier. Nie wspominając o socjoterapii...tutaj jest o wiele więcej problemów i o ciężkiej materii. Wiele osób zachęcało mnie , abym stworzyła stronę ze swoimi konspektami autorskimi. Moje pomysły wiele razy chwytały serca dzieciaków i prawie nigdy nie słyszę "nudzi mi się". Przymierzam się do stworzenia takiej strony ale na to trzeba czasu i fajnego pomysłu do obróbki tego co mam...My z naszą córką stawiamy, gdy jesteśmy w domu, na wyjścia do parku , plac zabaw, robienie teatrzyków, układanie klocków, jazdę na rowerze,lepiej z ciastoliny i tak dalej. Najważniejsze poznać dziecko i jego zainteresowania. A dzieci rosną...o to moja stopa i córki. Niby ma dopiero 3,5 roku a już taka duża :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz