piątek, 23 marca 2018

Zaproszenie na chrzest

Powracamy do cyklu chrzcielnego. A mianowicie sprawa zaproszen... Jedni zapraszaja ustnie i tylko tak, inni i ustnie i na ,,papierze''. :-)  my wybieralismy druga wersje. Zaproszenia oprocz powiadomienia ustnego wreczylismy osobiscie w wersji papierowej lub wyslalismy poczta dla tych co sa dalej.
Powyzej zaproszenia, ktore wybralam dla syna. Corka miala ze zdjeciem i jak tylko uda mi sie je znakezc to zamieszcze rowniez zdjecie takiego zaproszenia. Ogolnie sprawa z zaproszeniami wyglada nastepujaco. Mozna je kupic gotiwe w roznych miejscach takich jak ksiegarnie, sklepy papiernicze czy sklepy z dewocjonaliami. Takie zazwyczaj trzeba samemu uzupelnic dane. Mozna zamowic tez w drukarni i tutaj wybor jest wiekszy w zaleznosci od drukarnii, czesto tez juz sa wpisane dane az z lista gosci. Ja juz drugi raz zamawialam przez allegro. Dla mnie to najprostszy sposob...zamawialam tak zaproszenia na slub, chrzes i roczek corci a teraz na chrzst syna. Wybor jest ogromny... Corka miala ze zdjeciem....synowi wymyslilam taki z wozkiem...ceny zaproszen wahaja sie od nawet ponizje 1 zl do takich za 30 zl i wiece. Ja wybralam zaproszenie w stylu retro w cenie 3,30 zl. Cena obejmowala pelne zaproszenie z personalizacja i koperta. Minus nie bylo gratisow a za taka cene by wypadalo cos dodac. A mianowcie slubne zaproszenia byly w cenie 3 zl i dostalismy dodakowo trzy zaproszenia bez wpisanych danych takie gratisy. Tak samo z zaproszeniami na chrzest corki tez byly dodane takie dodatkowe dwa a tutaj pomimo ceny nie bylo gratisow no ale i tak te zaproszenia bardzo mi sie poodobaly :-). Wersje zaproszen do wyboru wystarczy sprawdzic wchodzac na allegro. Po prostu zawrot glowy :-). Ja jestem taka osoba, ze po prostu cos mi wpadnie w oko to juz kropka. Oberzalam kilkanascie zaproszen i tak wrocilam do tego upatrzonego pomimo wahan czy nie powinno byc zedjeciem jak corki ale jednak wybralam takie.
W nasteonym pooscie bedzie o podziekowaniach dla gosci.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz