środa, 14 października 2015

Dzień Nauczyciela i radosne chrupanie czyli nowa kampania Streetcomu

Na wstępie powiem tak...dziś dzień świąteczny dla wszystkich nauczycieli...poszłam rano z Królewną do przedszkola zaopatrzona w trzy torebki prezentowe a w nich słodkości dla Pań: Rafaelo plus czekolady Wedla :) oczywiście dodałam coś od siebie osobistego czyli dla każdej anioła z masy solnej. Oczywiście moje dziecko w szatni dojrzawszy zawartość torebek nawet nie miała ochoty wychodzić na salę tylko chciała spałaszowac smakołyki...o uroczystym wreczaniu można było zapomnieć.  Po długich tłumaczeniach weszła na salę a pani dyrektor usłyszała przy wręczaniu prezentu zamiast życzeń...zazdrosne burczenie i słowa: "Masz , to dla Ciebie...prezent (dodane nieco ciszej)". Panie wychowawczynie nie wiem jak przebrnęły przez życzenia od mojej córki ale usłyszałam tylko, ze jeden anioł "sfrunął" na dywan bo mała zanim doszła do swojej sali wywróciła się z torebkami prezentowymi. Pierwszy Dzień Nauczyciela w przedszkolu za nami...a za co dziękuję tym paniom? a między innymi za to:
Po dwóch dniach w przedszkolu pytam córkę:
- Co robiłaś dzisiaj w przedszkolu?
- Bałaganiłam mamo" -jej szczera odpowiedź.

Po 1,5 miesiąca w przedszkolu na to samo pytanie odpowiada:
- Bałaganiłam ale posprzatałam. - i słysze w jej głosi dumę".
Dziękuję za to, ze moja córka z uśmiechem chodzi do przedszkola, że ciągle mówi same pozytywy o przedszkolu pomimo, ze dostaje czasem tam kary krzesełka-odpoczynku. Za to, ze nauczyli ją ,że warkocze na głowie to nic strasznego a picie z kubeczka to czysta przyjemność :) itd. itd. Same plusy przedszkola :)

A z radosnych wieści to dostałam się do nowej kampanii Nestlé CHEERIOS OATS na Streetcomie i już czekam na paczuszkę , która lada chwila do mnie zawita z pysznymi płatkami śniadaniowymi...happy :):)
Oczywiście zdjęcia i relacje zamieszczę w innych postach :)
 CheeriosOats #ChrupkiePlatkiOwsiane

1 komentarz :

  1. Pamiętam Dzień Nauczyciela, gdy sama byłam uczniem. Ależ mam sentyment do tych czasów.

    OdpowiedzUsuń