piątek, 14 sierpnia 2015

zakupowo i olx.pl

Wakacje to dla nas nie tylko czas wyjazdów ale też zakupów. Właśnie dzisiaj kupiliśmy lodówkę marki LG. Dużą, która w końcu pomieści moje zapędy do mrożenia wszystkiego na zimę :) a poważnie moja stara jest naprawdę stara, bo pisze na niej po rosyjsku "Moskwa" i jest po byłej właścicielce. Jak są takie upały to...cały czas "buczy" i w środku kapie woda. Odmrażać też musze wszystko ręcznie podkładając blachy do pieczenia bo nie ma tac do odmrażania. Męczyłam się z tą lodówką dwa lata ale z każdym kolejnym miesiącem jest gorzej a więc w końcu nowy zakup. Przyzwyczaiłam się do starej ale oboje z męzem widzimy, że rachunki są duże za prąd i lodówka się rozpada. Kupiliśmy też nowy dywan do pokoju stołowego, stary zaś oddaliśmy na olx.pl jakiejś rodzince. Lodówkę w sumie też oddajemy na olx.pl. Może komuś się jeszcze przyda i o dziwo miałam już dwa telefony w tej sprawie. Do końca sierpnia zamierzamy kupić nowe zasłonki do pokoju stołowego, bo do pokoju malutkiej dostałam nowe od mojej mamy. Szukam teraz firmy ,która wykona zabudowe kuchni i przedpokojów, jednego i drugiego...jak widzicie dużo zmian szykuje się u nas w mieszkaniu ale korzystamy póki mamy trochę gotówki, bo jak córcia pójdzie do przedszkola to z gotówką będzie krucho :(

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz