niedziela, 9 listopada 2014

łóżko dla małego dziecka/dwulatka

Od jakiegoś czasu planowaliśmy kupić łóżko dla naszego dziecka. Już parę miesięcy temu złożyliśmy łóżeczko niemowlęce bo nasza córka nie lubiła już w nim spać. Spałyśmy razem na kanapie. W końcu, wraz z długim weekendem zapadła decyzja, kupujemy łóżko dziecięce. Jak słowo się rzekło tak i kupiliśmy. Wybór był trudny bo i budżet ograniczony, i wybór na rynku ogromny ale udało się. Czym się kierowaliśmy wybierając łóżko dla naszej prawie dwu-latki? Oto kilka kryteriów:
- wymiary
- materiał z jakiego jest zbudowane (nasza córka oczywiście chciałaby super miękkie ale my wybraliśmy takie twardsze)
- tkanina obicia (tak, właśnie tkanina ponieważ zależy nam by materiał dobrze się prał)
- boki łózka, chodziło o miękkie boki i wysokie
- pojemnik na pościel
- sposób składania (by mało miejsca zajmowało po złożeniu i łatwo się składało)
- bezpieczne dla dziecka czyli bez elementów, które łatwo się odrywają
- atrakcyjna dla dziecka czyli kolorowe obicie ( u nas niebiesko-różowe),
- transport czy wliczony w cenę
To najważniejsze aspekty, na które zwracaliśmy uwagę.Łóżko dziś do nas już zagości ale...córka przeżywa bunt i nie chce nowego łóżka, bo chce nadal spać ze mną w jednym. Nie mam pomysłu jak ją przekonać, ze jest na tyle duża, że może spać sama a mama będzie z sąsiedniego łózka pilnować jej bezpieczeństwa :(

2 komentarze :

  1. Jestem na tym samym etapie i szukam łóżka tylko wszystkie są drewniane, a ja chciałam żeby były miękkie obicia, ciekawe jakie kupiłaś ?
    I też się zastanawiam jak przyjmie nowe łóżeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluje dla Niko ale kusi mnie piętrowe...może zakup jej nowe poszewki które będzie chciała albo lale która będzie spała tylko w jej łóżeczku :)

    OdpowiedzUsuń