środa, 24 września 2014

idealne buty na jesień

Kiedyś wspominałam o remontach wokół naszego bloku...no i jeszcze trwają przybierając katastrofalne oblicza. Deszcz zalał wszystkie doły, koleiny i...wyjście z bloku z wózkiem jest niemożliwe. Dziś rano utonęłam w błocie, który robotnicy nazywają zasianym trawnikiem. Utonęłam po kostki i kolejne już trzecie buty są do wyrzucenia. Wstyd mi było w żłobku i na zakupach w takich butach chodzić ale co robić. Poszłam na zakupy obuwnicze. Poszukiwałam butów idealnych na jesień...szukałam dwie godziny i... znalazłam takie jakie chciałam czyli:
- gruba , solidna podeszwa
- wzmacniane czubki
- długość po kostki
- ładny brązowy kolor
- nieprzemakalne
- i ocieplane czyli bez przesady ale "wyścielone" w środku i na podeszwie ciepłym materiałem :)
Zakochałam się w nich od pierwszego włożenia na nogę. Minus tylko ,że są sznurowane ale minus jest dlatego ponieważ mam niecierpliwe dziecko, które jak rzucam hasło wychodzimy to już stoi przy drzwiach i wtedy najlepiej szybko wsunąć buty, narzucić coś przez głowę na siebie np.ponczo i biec na spacer :) ale buty są super przynajmniej dla mnie. A jakie cechy posiadają dla Was idealne buty na jesień?

4 komentarze :

  1. To widać, że zakupy były idealne...dla mnie muszą być wygodne reszta uleci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najważniejszą cechą jest wygoda, zwłaszcza że przy tych kochanych schodach tylko na to się patrzy. A marzę o tym, żeby znów założyć szpilki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja Cię rozumiem, a niestety bo ja też mam to nieszczęsne czwarte piętro i uwielbiam szpilki. Ostatnio założyłam botki na szpilkach i...targałam małą na 4 piętro...nogi mi upadały :(

      Usuń