sobota, 27 sierpnia 2016

wyprawka dla dziecka - przedszkolaka

Czym bliżej 1 września tym gorączkowo wiele osób kompletuje wyprawkę do szkoły i do przedszkola. W tym roku jestem nieco już spokojniejsza niż rok temu, kiedy do każdego detala przykładałam wagę. Obecnie już sporo rzeczy zostało z ubiegłego roku. W "naszym" przedszkolu trzeba niewiele rzeczy jak dla mnie przynosić. Porównuję to z innymi i rzeczywiście sporo każdy musi przynieść a u nas tylko:
- papier toaletowy,
- chusteczki higieniczne,
- szczoteczka do zebów plus kubek,
- ręczniczek,
oraz zestaw papierniczy taki jak:
- 1 blok rysunkowy,
- 1 blok techniczny,
- 2 kolorowanki, 
- 1 zeszyt papierów kolorowych,
- 1 kredki bambino lub pastele,
- plastelinę,
- 2 kleje,
- teczkę na rysunki, 
- zeszyt do religii, 
- worek na ubranie na przebranie.
Jeżeli dzieci leżakuję w młodszej grupie to poduszeczkę i kocyk. Moja córcia idzie już do średniaków więc już pościeli nie potrzebujemy. W ubiegłym roku w domu założyłam córci specjalne pudełeczko z Kubusiem Puchatkiem na skarby przedszkolne do , którego trafiały rysunki przedszkolne, opaski na włosy z przedstawień i inne elementy wykonane przez córcie. Pudełeczko zapełnione. W tym roku zrobiłam córci z wikliny papierowej kuferek na drobiazgi przedszkolne a teczkę założyłam na rysunki.

 Kuferek jeszcze będzie pomalowany na różowo. Rok temu wszystkie rzeczy z wyprawki plus pościel były w Kubusie Puchatki i jego przyjaciół ,w tym roku już tak nie szaleję. Dominującym motywem jest Świnka Peppa ale to tylko na raptem czterech przedmiotach. Córcia już nie może się doczekać kiedy pójdzie do przedszkola a ja cóż z łezką obserwuję jak robi się samodzielna i indywidualna w swoim byciu małym człowieczkiem :) A poniżej efekty moich pierwszych kroków wyplatania wikliny papierowej. Ucze się oglądając filmiki w internecie :) można? można... jeszcze musze nabrac wprawy ale podstawy załapałam.
ten niebieski koszyczek był pierwszy...jest nieco pokrzywiony ale jak na pierwszy to cieszę się, że się nie rozleciał i nawet służy na serwetki :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz