poniedziałek, 12 czerwca 2017

Problemy z google

Wracam na bloga i google i to nie zarty ale pomimo wpisywania hasla wyswietlalo mi,ze haslo bledne kiedy kliknelam nie pamietam hasla bylo gorzej. Zasypano mnie pytaniami na ktore wydawalo mi sie, ze znam wszystkie odpowiedzi ale google ciagle chcialo wiecej wirc podalam emaila ktorego rownie czesto uzywam ale googlr nawet swoje tymczasoee haslo odrzucilo i zostalam bez dostepu do poczty panienskiej plus bez mozliwosci pisania bloga. Odkrylam za to,ze w tabkecia masm jakims cudem zapisane ustzwienia automatyczne,ktore lacza mnie z nieszczesna poczta i sprobowalam przejsc na bloga i juppi udalo sie jednak nie zamierzam ustepowac google i juz napisalam reklamcje i prosbe o wyjasnienie. A my zaczynamy 30 tydzien. Juppi ale jestem coraz bardziej zmeczona i rozdrazniona bo kazdy mysli ze powinnam miec jeszcze mnostowo energii a ja nie spie w nocy, w dzien tez nie i jestem tym stanem wykonczona. Moze jutro napisze cos wiecej,dzis cud, ze tutaj jestem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz