wtorek, 9 maja 2017

streetcom - nowa kampania Bayer

W Wielki Piątek otrzymalam od Streetcomu i firmy Bayer paczkę odnoszącą się do nowej kampanii środków przeciwkleszczowych firmy Bayer. Moje psy bardzo się ucieszyły. Aczkolwiek paczka mnie zaskoczyła ponieważ zawierała:
- ulotki na temat kropli Advantix,obroży Foresto dla psów i kotów, tabletek Drontal dla odrabaczania,
- oraz bidon na karmę dla psa.
Paczka nie zawierała próbek środków co jak się okazuje jest w polskim prawie zabronione. Na zdjęciach poniżej mój psiak z bidonem. Drugi psiak niestety jest zbyt zwariowany by dać sobie zrobić zdjęcie w takiej pozycji- do pozowania :)

#ChronPrzyjacielaPsa #PiesBezKleszcza #DbamWiecChronie #Bayer
Dla mnie temat ochrony psów przeciw kleszczom czy innymi owadami jest dość znany ponieważ Punia, której nie ma tutaj na zdjęciu ma długą sierść i niestety wystarczy niezbyt długi spacer po lesiystym terenie i przynosi mnóstwo kleszczy i innych stworzonek. Niestety kleszcze bardzo ją lubią i potrafi jednorazowo przynieśc ich od 3 do nawet rekordowo 7. A sunia naprawdę nie jest duża więc już jakieś trzy lata temu zainwestowałam w obroże przeciwkleszczową i przeciwpchłom zakupioną u weterynarza na kontrolnej wizycie. Niestety obrożę działały świetnie ale krótko no i psy biegając po lesie szybko je gubiły, dlatego tym bardziej zainteresowały mnie krople Advantix, które zamierzam nabyć. Obroże Foresto firmy Bayer już posiadamy jest jak na razie bardzo dobra i łatwo ją się zakłada. Dzięki tej kampanii dowiedziałam się jak grożne są kleszcze dla psów i mało tego po rozmowach ze znajomymi przeraziłam się co może się stać ze zwierzakiem. Sama choruję na boreliozę, o której dowiedziałam się przypadkiem ale współczuję psom bo one są bardziej narażone na kleszcze, pchły, komary itp.
Mogę Wam tylko jeszcze zapewnić,że wazne jest odrobaczanie psów i to nawet szczeniaków. Jeżeli ktoś tego nie robił to błagam zróbcie to...z własnego doświadczenia. Punia moja sunia miała w ubiegłym roku trzy szczeniątka. Zauwazyliśmy, ze jeden z nich jest chudy i mizerny, jeden gruabsek szybko rósł, trzeci zaś tak średnio widać, ze chyba zaczyna chudnąć jak ten pierwszy. Koleżanka, która akurat jest zootechnikiem poradziła mi je odrobaczyć. Byłam w szoku...takie maluchy kilkutygodniowe<szok>(!). Załatwiła mi od weterynarza, z którym pracowała specjalne środki nad odrobaczanie szczeniaków i suni...to co działo się z tymi psiakami po podaniu środka nie będę tutaj w szczegółach opisywać, ale ten najchudszy to myślałam,że już "padnie". Wydalał z siebie mnóstwo pasożytów. Od tej pory...wszystkie szczeniaki pieknie się chowały, a nowi właściciele do których trafiły byli nimi zachwycenie i ich zdrowiem. Zachęciłam ich , aby pamiętali o ochornie dla zwierzaków odnośnie pcheł, kleszczy ale także odrobaczaniem ich okresowych. To ważne by nasz pies cieszył siędobrym zdrowiem.
#ChronPrzyjacielaPsa #PiesBezKleszcza #DbamWiecChronie #Bayer

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz