wtorek, 25 kwietnia 2017

promocje w Lidlu i szlaeństwo tatusikowe

Mój mąż zaszalał...przyszedł pewnego dnia do domu z torbą z Lidla i...wypakował ubranka dla naszego synka. Oburzony, że nie jestem zachwycona i sama nie biegam po sklepach i nie kupuje wyprawki dla małego. Mamy multum ubranek po córci, postanowiłam je przeglądnąć i to co nadaje się dla chłopca przygotować na wyprawkę dla małego. Oczywiście mąż stwierdził, ze przecież dużo trzeba dokupić więc korzystając, ze w ubiegłym tygodniu była promocja w Lidlu na ubranka niemowlęce zakupił kilka sztuk body, skarpetek i nawet buciki powyżej jednego roku :)
Tak to zaczęliśmy gromadzić wyprawkę dla synka. Niesamowite, ze mój maż, który zawsze chciał mieć same córki teraz tak ochoczo bierze udział w kompletowaniu wyprawki dla maluszka. W Lidlu w tym tygodniu też są fajne ubranka w promocji tym razem dla starszych dzieci i oczywiście kupujemy też coś dla naszej córci. Nigdy nie przepadałam za Lidlem...i nie lubiłam robić tam zakupów, ale od czasu do czasu wpadamy tam na zakupy.
#wyprawka dla chłopca #promocje Lidl #body dla niemowlaka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz