poniedziałek, 5 stycznia 2015

Powrót i postanowienia noworoczne

Wróciliśmy i mocno biję sie w pierś,że zaniedbałam mój blog i Was. Odwiedzałam dorywczo niektóre Wasze blogi ale nie zostawiałam komentarzy by szybciej czytać jak najwięcej. Z reguły nie robię postanowień noworocznych, pomimo tego, że lubię żyć złudzeniami,  jak czytałam wywiadzie z jedną z pań psycholog, że" postanowienia noworoczne sa dla ludzi, którzy lubią żyć złudzeniami". Nie zgadzam się z jej opinią ale nie robię postanowień noworocznych gdyż często te postanowienia weryfikowała rzeczywistość mijającego czasu i to co było wazne 1 stycznia danego roku dla mnie już w grudniu takie nie było :) W kazdym razie robię jedno postanowienie...pisać więcej na blogu i u Was, gdyż bardzo cenię sobie "życie blogowe". :)

4 komentarze :