piątek, 12 grudnia 2014

idealny prezent dla...maluszka

Zbliżają się Święta i głowimy się nad prezentami. Szukamy idealnych prezentów dla najbliższych. Mikołajki nauczyły mnie, że trafienie w idealny prezent jest sztuką,którą próbuję pojąć od lat kilku. Dziś chciałabym Wam napisać o czymś takim jak wybór prezentu dla dziecka maluszka. Przeczytałam świetny artykuł na ten temat w "Mamo to ja" i zgadzam się z opinią autorki, która udowadnia, ze idealny prezent dla dziewczynki wcale nie musi być lalka, wózek itd, a dla chłopca samochód czy inny pojazd. Mojej córci w tym roku Mikołaj przyniósł wiele chłopięcych prezentów a i my od siebie postawiliśmy na mniej dziewczęce prezenty...na klocki. Zasypaliśmy małą mnóstwem klocków bo aż trzema zestawami a czwarty czeka na prezent pod choinkę :) Kupiliśmy zwykłe duże klocki dla dziecka od 18 miesiąca, bo przecież to ważne by klocki dla maluszka nie miały małych i niebezpiecznych elementów. Dodatkowo kupiliśmy też Lego Duplo, oraz klocki firmy Cobi. Na dokładkę znalazłam w zwykłym ciucholandzie świetne układanki drewniane. Nasza córka ma w sumie wszystkie drewniane układanki więc jak zobaczyłam, ze układanka z 10 elemntów kosztuje tylko 3 zł zaraz kupiłam. Układanka też nietypowa dla dziewczynki bo z samochodem, taczkami i piłką ale...moja córka siada na dywanie i pokazuje szafkę z układankami i woła "bawi" i ten czas jest dla nas. Po prostu obie znikamy dla świata :) Myślę,że nową lalką by się nie cieszyła tak jak właśnie klockami czy układankami czy książeczkami z naklejkami i tutaj akcent dziewczęcy gdyż dostałą torebkę z kolorowankami :) Myślę,że w poszukiwaniu idelanego prezentu dla maluszka oprócz patrzenia czy jest on dostosowany do wieku dziecka warto zwrócić uwagę czym on się interesuje co go cieszy i odrzucić stereotypy płci. 

4 komentarze :

  1. I tu masz racje- my poki co lalek nie kupujemy, bo mala sie nimi nie chce bawic. Woli klocki, ktore znosimy czesto do domu, a i pod choinke mamy juz ukryta jedna paczke. Dla mnie wazne jest to, co coreczka lubi i nie zamierzam jej kupowac czegos, co rzuci w kat:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam dla Niko nad zestawem lekarskim ale wszystkie są w różu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0 to dziwne ponieważ ja właśnie kupiłam w kolorach zielono-niebiesko-czerwonych :) szukaj w kioskach bo ja swój właśnie dostałam w pierwszym lepszym kiosku :)

      Usuń
    2. Dzięki, poszukam...o kioskach niepomyślałam:)

      Usuń