czwartek, 5 czerwca 2014

Kampania Razowego Kwasu Chlebowego - streetcom

U nas dziś gorąco i urzędowo, gdyż z małą biegałam za sprawami urzędowymi. Biorę też udział w nowych kampaniach na streetcomie. Jakiś czas temu dostałam wspaniałą paczkę Amabasadorki z kamapni Razowego Kwasu Chlebowego.
 Paczka zawierała:
Dla mnie:

Przewodnik Ambasadorki,
2 butelki 1,5l Razowego Kwasu Chlebowego,
2 butelki 1,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym,
2 butelki 1,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym.

Dla znajomych:

9 butelek 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego,
4 butelki 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym,
4 butelki 0,5l Razowego Kwasu Chlebowego o smaku śliwkowym,
17 ulotek dla znajomych.





Napój ten jest w 100% naturalny, bezalkoholowy i gazowany, przygotowany na bazie zbóż z dodatkiem naturalnych soków owocowych. W Polsce znany jest już od X wieku. Przez lata został zapomniany ale warto się nim bliżej zainteresować. Ja poznałam go dzięki mojemu mężowi, jakiś rok temu, który sam zrobił ów napój.
Razowy kwas chlebowy ma smak z lekkim posmakiem pieczonego chleba z nutą karmelową.
Plusami tego napoju są:
- orzeźwiający smak
- brak konserwantów, sztucznych barwników i aromatów (zawiera tylko naturalny dwutlenek węgla )
- produkt zdrowy i najwyższej jakości
- łatwo gasi pragnienie i zastępuje inne gazowane napoje kolorowe i nie zawsze zdrowe
- idealnie nadaje się do posiłków i komponuje się z różnorodnymi potrawami
- oprócz klasycznej wersji Razowego Kwasu Chlebowego są dwa warianty smakowe: śliwkowy i żurawinowy (otrzymane wyłącznie z naturalnych soków) dlatego nadaje się dla dzieci i młodzieży.
- pojemność butelek 0,5 i 1,5-litrowych butelkach , mniejsza pojemność świetna na wzięcie na spacer lub wyjazdy, zaś większa na stół do picia dla całej rodziny,
- cena jak na produkt o tak wysokiej jakości i dietetyczności niska, dużą butelkę można już kupić za 3 zł.
Serdecznie polecam.
A może ,któraś z Was już zna Razowy Kwas Chlebowy i co o nim myślicie?


6 komentarzy :

  1. Nie znam i jakoś mnie nie zachęca... To chyba nie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób tak mówi, niestety kwas chlebowy nie jest zbytnio popularny i o dziwo bardziej znany jest przez facetów niż kobiety.

      Usuń
  2. Nigdy nie piłam kwasu chlebowego. Ale do tej kampanii bym się nie zapisała chyba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się ucieszyłam, że się dostałam do tej kampanii. Nieufność i dystans do kwasu chelbowego rodzi się z tego, że jest nieznany. Ja miałam podobnie, dopóki nie skosztowałam różnych smaków byłam raczej sceptyczna. W ostateczności stwierdziłam, że jakbym była spragniona to bym piła a tak raczej wybierałabym coś innego. Kampania i mój mąż przekonali mnie, że warto sięgać po to co naturalne i zdrowe.

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o takiej kampanii:). Tutaj na pewno tego napoju nie znajdę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie chyba tego nie ma we Włoszech i innych krajach a może jest tylko inaczej się to nazywa :)

      Usuń