sobota, 24 maja 2014

upał i nieprzespane noce - ząbkowania ciąg dalszy?

Z nieba skwar się leje niemiłosierny a córcia szaleje. Mieliśmy się dzisiaj wybrać nad zalew ale stwierdziliśmy, że więcej pożytku będzie jak spędzimy ten czas w domu a i mała lepiej zniesie ten upał ponieważ mamy niezwykle chłodne mieszkanie. Pomimo, iż...duży pokój stołowy ma południowe okno ale jakoś mury nie nagrzewają się bardzo. Małej kupiliśmy basenik na balkon i duży kolorowy parasol i teraz gdy widzimy, że męczy się wysoką temperaturą...nalewam wody do basenik, rozkładam parasol i mała jak rybka pluska się w wodzie na balkonie. Niestety minione cztery noce nie były za dobre. Mała szła spać późno, wczoraj po 23.00 i z płaczem się przebudzała. Wczoraj do akcji włączyliśmy Espumisan a nawet Nurofen szykowaliśmy. Był płacz, gryzienie wszystkich i wszystkiego...obejrzałam buźkę i odkryłam, że idą trójki. Czwórki już ma od paru tygodni ale brakowało trójek. Mało tego rano okazało się, ze oprócz bączków mała dostałą ponownie biegunki. Zaraz zrobiłam rachunek sumienia czy nie ugotowałam czegoś co mogło ją uczulić ale nic takiego nie było...szybko więc zastosowaliśmy lek na biegunkę, plus sok z marchewki i lekki obiadek. Całe szczęście to nie wymioty. Wieczorkami chodzimy na palce zabaw i wtedy szalejemy z córcią aż sama się umęczy i da nam znać, ze jest zmęczona i chce iść do domu. Wystarczy godzina góra półtorej takich harców i...mamy powrót do domu zapewniony bez płaczu i marudzenia.Niestety dziś wieczorem ponownie biegunka. Podałam małej herbatkę z jagód i poszliśmy na plac zabaw. Dobrze jej to chyba zrobiło bo od kilku dni po raz pierwszy zasnęła ok. 21.00. Ale radość :) Nie wiem tylko czy te problemy z brzuszkiem to od ząbkowania, od upału czy od tego, że mała wszystko bierze do buzi i zawsze mogła coś zjeść co niekoniecznie jest zdrowe.Jestem ciekawa jakie Wy macie sposoby na biegunkę u maluchów?.

1 komentarz :

  1. Ja na biegunkę daję lakcid, młody miał tak przy trójkach - wredne zębiska - biegunka,gorączka, niespokojny sen...Czasem pomagała meliska na noc ale ogólnie trzeba to przeczekać..

    OdpowiedzUsuń