środa, 21 listopada 2018

Przygotowania do Mikołaja - kupowanie na tzw. Promocjach

W tym roku zrobilam coś na społy szalonego na społy cos zwyczajnego, od wrzesnia jestem w takiej grupie na facebooku ,,oddam za darmi zrob komus radosc". Dużo rzeczy wydałam ale i wiele dostałam. Z racji,ze jestem gratomanem czyli zbieram wszystko co może się przydać a że wszystko uznaje za przydatne to rzeczy u nas co niemiara...niestety czesto nowych i bezuzytecznych kupionych na tzw. Promocjach. Walczac o nasza nową orzestrzen życiową oglosilam wlasnie na powyzszej grupie ze zrobie dka 10 osób prezenty Mikołajkowe. Porobilam fotki nowym rzeczą i ludzie sobie wybrali co chcą dostac. Tak w pozyteczny sposob robie porzadki ograniczajac kupowanie. Inna Mikolajkowa akcja jest zbiorki pluszakow i ksiazeczek dla dzieci ze szpitali i placowek ooiekunczo-wychowawczych. Tzn. Ogolna zbiórke przeprowadzała instytycja ja tylko do niej dołączyłam i uzbierałam po facebookowych znajomych ponad 100 pluszaków i 70 książeczek dka dzieci. Czesc juz porzejazalam w odpowiednie ręce sw. Mikołaja a czesc juz w piatek...hurra udało sie coś dibrego zrobić :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz